Welkom Gast | Inloggen of registreer

Retour zenden van producten

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. In dergelijke gevallen kunt u de bestelling altijd naar ons retourneren. Wij zullen wel controleren of hier niet meer mee is gedaan dan schriftelijk is voorgeschreven. Wettelijk gezien mag je het product namelijk uitproberen zoals je dat ook in een fysieke winkel mag doen. Wanneer er meer mee is gedaan dan dit dan zullen wij controleren of wij het product met waardevermindering retour kunnen accepteren of dat deze op kosten van uzelf weer naar u toegestuurd zal worden.

Wanneer u een bestelling wilt retourneren dan heeft u 14 dagen om dit aan ons te laten weten via ons contactformulier. Na het aanmelden heeft u vervolgens nogmaals 14 dagen om de bestelling daadwerkelijk naar ons retour te sturen. Wij doen ons uiterste best om het volledige orderbedrag inclusief de verzendkosten vervolgens zo spoedig mogelijk terug te betalen. Dit zal in ieder geval binnen de wettelijke termijn van 14 dagen gebeuren. 

Het terugsturen van uw producten dient ten alle tijden te gebeuren als pakketpost met barcode, maar u bent vrij een verzendpartij te selecteren (bijvoorbeeld Kiala, DHL-for-you of PostNL). De kosten voor de retourzending naar ons zijn voor uw eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd moeten worden. Retouren waar accessoires ontbreken of waar de verpakking niet bij zit kunnen wij helaas niet accepteren. Het is dan ook van belang dat u bij het retourneren controleert of u het volledig terugstuurt.